I DO NOT UNDERSTAND

Jag har fått nya arbetsuppgifter på jobbet tills på fredag. Sedan byter jag avdelning igen. Ska då jobba nere hos pappi och co, där jag var i somras! Gött de för just nu fattar jag inte mycket vad jag gör. Har snackat med en från sthlm (skön dialekt hade han), men jag blev inte så mycket klokare så har typ mailat 100 frågor idag och han har även ringt några gånger. HAHA Kaos! Men en liten utmaning...


(Klicka på bilden för källa)

Snaart träning. Ska skita i fysen idag. Priorirerar en fika idag tror jag. Som omväxling! Ska ändå köpa gymkort imorgon så då börjar mitt nya liv (Måste intala mig själv att jag kan skita i fysen, med bra samvete)!


KOMMENTARER:
Postat av: pauline

okej, men aknske du gillar?(:

2010-01-27 @ 17:18:43
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha gymkort och nytt liv :DD

bra grejer

2010-01-27 @ 19:06:46
URL: http://trashscissors.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0