NEW DESIGN??

De verkar vara ny design på bloggen här när man loggar in. Sämre system tycker jag... Fast de tycker man ju alltid när det blir något nytt.


Skönt med liiite sovmorgon idag. Tränade imorse 9-10. Det är riktigt gött faktiskt. Även om de tar emot ibland. Det blev ingen fika igår utan den är flyttad till idag istället. Först ska jag klippa mig och köpa gymkort, sen fika med underbara friends :).

Nu ska Lisa också åka till Spanien och vara aupair. Det blir tomt här... Fast jag ska ju inte säga något som åker till hösten sen så.


KOMMENTARER:
Postat av: F

Det är driftsstörningar på blogg.se. tror att det kan vara det som gör att det ser så konstigt ut. likadant på min.

2010-01-28 @ 12:05:39
URL: http://filippalundberg.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0