SEXY CHIC (SHIT)



Den här outfiten traskade jag runt i större delen utav dagen. Förjävla sexy om jag får säga det själv. Förstår att alla pojkar blir så tända på mig... I alla fall så består den utav en klassisk fleezetröja från everest, ett nattlinne/klänning från hm med kitty på och ett par antikt ärvda pyjamasbyxor från forntiden typ början av 90talet eller nåt. Säger ungefär en hel del att jag har "ärvt" ett par pyjamasbyxor. Så tragiska är vi inte egentligen i min familj, men goa är dem ;) De enda som lyckas hålla sig tillräckligt långa i benen trots tusentals tvättar. Är det inte ett fenomen så säg? Har inte lyckats hitta ett par nya pyjamasbyxor som inte krymper så, old shiet is good shiet! GOD NATT


KOMMENTARER:
Postat av: S i m o n

LOL :P annars är ju inte outfiten du har på profilbilden helt fy skam.. :D målarkläder ftw ;D



kram

2010-01-10 @ 12:45:11
URL: http://snygging.nu

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0