DÅ VAR MAN MÄNNISKA IGEN

Trodde jag. Helgen måste tagit hårt på en asså. Eller så är det bara att det är måndag och jag gick upp alldeles för tidigt. Jag sitter här och bokstavligt talat väntar på att jag ska vakna i huvudet och de har jag gjort i 4 timmar nu, utan resultat. 3 koppar thé senare och 1 kopp oboy, ingen skillnad. Somnade en stund på dass förut och en stund på skrivbordet. Då är det kriiiiis!

Ska träna ikväll, för första gången på alldeles för länge. Kanske är de som behövs för att vaknar till liv igen? :P Förvånad mig inte om de regnar då när man äntligen tagit tag i saker å ting. Back to work again!

KOMMENTARER:
Postat av: pauline

härligt:)

oja in lördag var perfekt!:)

vad gör dudå?

2010-07-19 @ 11:54:32
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: ´ sandrasvanström

svar de va så lite så :)

allt bra?

2010-07-19 @ 19:22:16
URL: http://saziegirl.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0