3 SAKER JAG HATAR

Tänkte dela med mig av lite personlig info igen. En del saker som vissa personer vet om som andra inte har någon aning om. Tänkte då lista 3 saker jag hatar. Hatar är ett starkt ord, men...

3, Ta upp saker ur diskhon!
    -
Att skala potatis och lämna skalet i diskhon för att sen behöva plocka upp det, att rengöra efter ha hällt ut mjölk/youghurt eller att dra upp proppen när man diskat förhand är ett rent helvete. Det är så vidrigt! Undviker därför detta rätt så ofta. Undviker diskhon överhuvudtaget!



2, Prickar!
   - Uuuh. Prickar i alla former. Utslag, småprickiga plagg och prickar på ologiska ställen. Blä. Kan verka konsigt. Tror bannemej det är ett släktdrag eftersom min mamma är precis likadan. Bara att tänka på prickar gör att det kryper i hela kroppen. Håll er undan!



1, Blött papper!
  - Åh fy fan asså. Får ju kväljningar av att bara tänka på det. När blött papper smular sig, när man ska torka upp något och pappret blir alldeles blött. Iaaaack! Nej tack! Och detta med en kombination utav att plocka upp något ur diskhon med blött papper... Vill inte ens tänka tanken!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0