EN KVINNLIG LASTBILDSCHAFFIS

Vet inte hur jag ska börja, så jag börjar bara. Det skulle komma ett lastbilsflak till oss med sand i som ska tillhöra någonting kring poolen. Skit samma. Här har pappa nämnt att han har snackat med en gammal man som hör väldigt dåligt. När sedan lastbilden anländer och det stiger ut en lila hårig, sönderrökt kvinna får vi alla oss en mer eller midre chock. Att hon sedan har träskor och en jeans väst och ett par sletna brallor gör ju inte saken mindre kul precis. Hon hade alltså de mest bonniga utseendet jag någonsin sett. Att se pappas min när han trott att han pratat med en gammal skravlig gubbe och det stiger ut en kärring i sisådär 50-60 års ålder, de var roligt de!

Så mina fördomar om kvinnliga lastbilschaffisar är ju bekräftat så att säga. Hääääräää!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0