LÖVLY LIFE

Sitter ute och steker i solen idag igen. Det är svinigt varmt idag. Skulle sitta fint med en glass asså. Fick ett trevligt samtal från chefen idag också. Blir 4 veckors jobb i sommar. Dock blir det nog inte 8 timmar varje dag utan snarare 4, men det tycker jag bara är bra. Det är ju inte för pengarna jag jobbar egentligen utan mest för att vara sysselsatt. Detta var inte de jobbet som var tänkt från början utan detta är på pappas avdelningen där jag har jobbat de senaste. Sen kommer det kanske inte vara den roligaste tiden att jobba sa han eftersom det är 29-32 och det är då alla har semester så jag kommer inprincip vara själv på hela kontoret. Men det blir nog gött ändå. Hoppas på regn de veckorna då! ;) Nu ska jag svettas vidare i solen! Vi hörs!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0