3 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

Kom å tänkte på en sak när jag åkte bil förrut som jag kunde skriva om. Tänkte försöka nämna 3 saker om mig och mitt utseende som ni troligtvis inte vet om mig. Så here we go!

1, Den kroppsdelen jag är mest nöjd med på min kropp är min ruuumpa.
2, Min hårfärg är 100 % äkta
3, Jag har väldigt små händer och fötter trots att jag är hyffsat lång.


Okej, detta var nog inte så mycket nyhet för dem som känner mig men jag försökte i alla fall. Nästa gång kanske jag avslöjar något mer personligt/spännande


KOMMENTARER:
Postat av: Robin Sundin

Schnögg rompa!

2010-03-10 @ 17:35:33
Postat av: pauline

oja :D:D

2010-03-10 @ 18:11:15
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

thaaaank you my dear!

2010-03-10 @ 19:16:55

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0