ALDRIG, ALDRIG ENSAM

Jag sitter här och suckar typ. Händer ju ingenting spännande i mitt liv idag faktiskt. Var på jobbet till klockan 3, sen var arbetsuppgifterna slut för denna gång, så nu är jag arbetslös IGEN. Drog och körde wellness, var inte så jobbigt. Sen har jag fått mitt efterlängtade pannband av min far. Har haft ett blått, men de snodde syrran så fick en svart nu, 10 ggr snyggare..



P.s om ni tror att jag jämt har på mig min adidaströja är det för att jag har den till träning och eftersom jag tränar varje dag så blir det att jag har den på kvällarna när jag är så kreativ och tar sånna här fina bilder...


KOMMENTARER:
Postat av: Trees

Imponerande att du tränar varje fucking dag haha:D men det var bara en parantes jag skulle egentligen säga att den passar dig så fortsätt så ;)

2010-03-04 @ 23:28:15
URL: http://mangofisk.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0