I MET SOME FRIENDS

Har precis varit iväg lite överallt kan man säga. Först åkte jag å sofia till uf-mässan. Var inte så mycket att hänga i granen så efter att ha skaffat oss allt för lite godis drog vi där ifrån. Sen hade vi ett kris möte, sen åkte vi till Tove å häntade upp hemma och sen åkte vi till Överby och tjötade lite med Robin och sen åkte vi skilda vägar. Jag hem till mig och dem hem till sig. Ska snart äta för att sen göra mig iordning för en utekväll med brudarna från fd-klassen. Sofia L fyller år så hon ska firas lite :) Blir nice. Vi ska dricka drinkar, spela spel, käka mat och sen utgång. :) Så blir kanske en update innan jag åker sen då.

Såhär såg jag ut idag ialla fall, pallade inte ta någon seriös bild.



KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0