JAG ÄR KÄÄÄSS

fyfasen vad jag är dålig på att uppdatera nu känner jag. vilken ångest. sorry, men not! Har haft fullt upp i helgen om man säger så, så har inte riktigt haft tid/lust att sitta vid datorn hela tiden. I fredags var det ju match som sagt och jag vann, sen spelade jag på lördagen också men jag spelade som en gammal kärring och blev så förbannad och typ gav upp efter första set. Sen igår hade vi dubbeln. Vi vann hela skiten som vanlgit jag å ellen. Vi är rätt oslagbara i dubbel typ. Så en till buckla i hyllan.

Idag var jag på vårdcentralen, ska inte säga varför för det är så patetiskt. Men fick gjort de jag skulle i allafall. Pinsamt  var det också. Men nu behvöer jag förhoppningsvis inte gå dit någon mer gång i hela mitt liv. Så lite life update om någon bryr sig.

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0