MIDDLE OF THE WEEK

Jag har flera gånger under dagen behövt stanna till och fundera på vad det är för dag IMORGON. Asså varför inte bara börja med att få in i hjärnan att det är onsdag idag och sen bara utgå ifrån de. Man blir knäpp av att inte göra något speciellt på dagarna. De sjuka är att jag ändå får dagarna att gå rätt snabbt, hur går de till? Tell me someone.

För övrigt ska jag inviga min cykel för iår. HAHAHA, kan inte bli mer underbart. Har nog inte cyklat sen kanske september, och då tror jag till och med att det var tidigare... Nu när våren närmar sig så varför inte? Egentligen är det gött å cykla, har faktiskt saknat de lite den senaste tiden, men det har varit för kallt. Nu tror jag att jag överlever. Nästa stora dilemma - Har jag en fungerande cykel och ska jag ta vinterjackan eller skinnjackan??


Från sommaren 07


KOMMENTARER:
Postat av: SANDRArr

Sv: Hon har redan lagt ner sin blogg.

Hon kanske gör en come back, vi får se.



Ooh Tack så mycket.!

2010-03-24 @ 17:55:03
URL: http://sandrarr.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0