MIN FRÅNVARO

Tänkte skriva att ni får ursäkta min frånvaro, men när jag kollar på klockan och inser att jag brukar vakna till liv vid den här tiden och brukar göra mitt första inlägg för dagen vid den här tiden så blev det ju lite fel. Men ett spontan inlägg blev de då. Jag sitter på jobbet för övrigt. Så borde ju kunnat uppdatera tidigare men inte tänkt på de faktiskt. Tyckte ni var lite off igår?? Men nu när jag loggade in verkade ni vaknat från er dvala igen. Jag som var så aktiv på bloggfronten igår, men nu var då inte aktiva på kommentarfronten! :( buhu... :(

Update later...

KOMMENTARER:
Postat av: johanna

hähä. lycka till på jobbet. min telefon dog precis... så nu har jag inte ens radio att lyssna på... skit också. jaja, hörs sen när jag kommer hem och laddat skiten.

2010-03-26 @ 12:33:41

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0