MITT STOCKHOLM

Ska försöka uppdatera er på min helg i Stockholm. Hände väl egentligen inte speciellt mycket spännanade. Huvudsyftet var ju att jag skulle göra TOEFL provet på lördagen. Jag och mamma steg upp 5 på morgonen för att ta tåget till Stockholm på fredagsmorgonen. När vi anlände runt 10 på morgonen gav vi oss ut och gick i affärer. Hittade egentligen ingenting då förutom shortsen i sista sekund. Sen åkte vi hem till mormor och åt underbar mat och där skulle vi även tillbringa nätterna hela helgen så mer mat blev de. Sen på lördagen åkte vi ut till hallonbergen och jag gjorde mitt prov, hur det gick har jag ingen aning om. Kan gått åt helvete kan gått hur bra som helst. NO IDEA. Under tiden som jag gjorde provet gick mamma på stan IGEN, det var då hon lyckades hitta alla grejjer från H&M. Jag är nog som en bromspedal när det gäller shoppande. Sen åkte vi hem till mormor och tillbringade resten utav helgen där. Sen på söndag eftermiddag var de bara att sätta sig på tåget och åka hem igen, så igår runt 10 halv 11 var jag hemma i vbg igen.

OCH VAD HAR VI HAFT FÖR MIRAKELVÄDER NÄR JAG VARIT BORTA? ALL SNÖ ÄR JU TYP BORTA?? HAR DET REGNAT? HALLELUJA I SÅ FALL FÖR BRA SER DE UT. I stockholm däremot snöade de igår. Så tacka gudarna för det har uppenbarligen varit bättre väder här. Thats it!

KOMMENTARER:
Postat av: johanna

thank you! :D

2010-03-22 @ 14:50:19

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0