ALL DAY, EVERY DAY

Solen skiner föresten lite idag med. Säkert lika tillfälligt som igår. Igår var det sol ena sekunden och ösregn andra. Nu ska man kanske inte prata väder i sin blogg, men whatevaaah!

Har förövrigt fått hem min månadsförbrukning av solbrun. Det var inte brun utan sol utan solbrun. Då kanske ni undrar vad skillnaden är. Jo, det är till kosttillskot som man ska käka. Påstår att man ska bli brunare och att man även ska få en bättre grund så man inte ska bränna sig så lätt. Vet inte vad jag ska tro. Jag är nervös att jag ska bli orange! :S Det är liksom som att käka massa morötter och de blir man ju orange av...Har ni testat??

KOMMENTARER:
Postat av: S i m o n

Haha tänk om du blir orange :D hihi, nä men det stämmer att kosttillskott med betacaroten gör att man lättare får lite färg :-D

2010-05-19 @ 22:38:16
URL: http://snygging.nu

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0