HEJ SVERGIE, AU REVOIR FRANCE

Hej bloggen. Ett tag sen sist. Jag har haft de heeelt underbart. Trots för mycket regn så har jag eller vi haft de bäst. Jag ska uppa mer imorgon tror jag med genomgång utav dagarna och bilder. Har inte tagit så mycket turistbilder eftersom Ellen har stått för detta i och med att hon har en bättre kamera så ska ge henne ett USB så jag får dem bilderna också.

Kan ju bara meddela att vi har sett sjukt bra tennis. Några av nämna vid namn, Federer, Venus Williams, Henin, Jankovic, Monfils, Safina och Sharapova. Tjaa, heeelt okej spelare! GAAH! :D Om de inte regnat kunde vi även sett Nadal och Verdasco, fy fan då hade detta äventyr varit fulländat asså. Tillbaka nästa år tack!!!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0