MITT LIV SUGER

Bokstavligt. Tennisspelet suger, vardagen suger och i och med detta suger mitt liv. Punkt. Ska bli gött å åka iväg nu igen för på tisdag drar vi till PARIIIIS! Weii. Förhoppningsvis sol och bra proffstennis! Biljetterna är utskriva till flyget och till matcherna så nu är det bara att packa väskan och sen draaaaaa. Au revoir! Uppar imorgon igen. 

Btw, vi vann seriematchen idag. 3-1. Jag sög, förlorade min singel. Sen spelade vi dubbel. Vi sög. Men vi vann ändå. Hejja oss. Nu åker vi inte ur serien.



hoppas förövrigt på sol imorgon så jag kan bättra på bonnabrännan.


KOMMENTARER:
Postat av: Jeppe den snygge

men du om livet suger så myckt så borde du koma å dricka en öl eller två här i gbg=)

2010-05-26 @ 20:48:09

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0