SJUKT ROLIG UNGE

Hihi. Måste vara nördig och dela med mig av en sak.

Här sitter jag i mitt fönster och spanar ut. Ja, bokstavligt så spanar jag jämt från mitt fönster. (Finns sjukt mycket att spana på här). I alla fall så passerar en flicka utanför sisådär 10-12 år kanske. Diggandes och sjungandes (mimandes) med "mikrofonen" i handen. Hon stannar upp ibland och kollar på gatorna runtom henne så ingne ser henne. MEN, då tänker hon inte på att sånna som jag sitter här och spanar innifrån ett hus. MOahah. Got ya!

De roliga i detta var att jag kände verkligen igen mig. När jag var liten och gick från skolan pratade jag med mig själv, sjöng högt, skuttade omkring, sprang lite ibland om jag kände mig jagad osv. Ja det kan ju låta lite mentalsjukt, men beviset kom idag när jag ser denna lilla flicka passera och gjorde precis samma sak.

Trevlig story, eller hur;) ? Unga vem som har mest liv, DU läst igenom detta eller JAG som skrev de?


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0