I'M ALIVE

Jag lever fortfarande. Jag sitter nu i lägenten och har lyckats koppla upp mig på någon annans nätverk en stund. Sist gång varade det i ca 5 minuter så får se hur länge det blir den här gången. Borde egentligen inte ha tilltång till internet nu, för jag borde plugga. Tenta på lördag i Neuroanatomi. En ganska liten kurs, men tenta är tenta liksom.

Nu ska jag nog snart göra mig lite mat. Blir väl pasta och något som vanligt! Efter tentan i helgen ska jag fortsätta min flytt lite granna. Ta ut lite "fula" pryttlar och sätta in lite eget istället. Sen på söndag ska jag tydligen spela match. Har lirat lite i veckan, och blev tillfrågad eftersom de inte har något lag! Kan ju gå precis hur som helst. Så blir ingen tentafest denna gång heller :(

Så, det var min uppdatering de. Får se när jag har tid å kika in nästa gång. Ha det bra!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0