TENTA, CHECK!

Hade ju som sagt tenta igår. Det kändes bra. Men jag vill inte säga att jag klarar den för då går det väl åt pipsvängen. Blev ingen tenta fest. De var några som skulle sätta sig i en bar men itne mer än så. Vi tänker att vi kör dubbeltupp efter nästa tenta (nästa lördag) istället! :) En lördag är ju lite bättre än en måndag faktistk!

Idag började vi ett nytt delmoment i anatomi kan man väl säga. Neuroanatomi. Vi har ingen lärare, klantigt! Så en annan har fått rycka in, så vi kommer bara ha 3 dagar med föreläsningar och sen inläsning. Kuuuul. Alla klagar! Nu blir de att gå till kåren å klaga ;) !

Nu ska jag läsa lite. Sen ikväll blir det bio med Johanna och Lisa. Hejs!

KOMMENTARER:
Postat av: Malin Hallberg

Jag har sett dina kommenterar er i min blogg, jag blir otroligt glad över de fina orden. Fin blogg!

2010-09-21 @ 16:23:58
URL: http://malinehallberg.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0