DÅ ÄR MAN VIRRIG

Det var ju det där med "powernap". Blev kanske lite längre än en power. Om nu inte 1½ timma räknas som de förstås. Och fasen vad förvirrad man blir när man somnar till. Jag drömde att jag gick upp ur soffan och käkade flingor och att jag sedan diskade tallriken framför mig. Vaknar till. Lika hungrig och tallrikarna står kvar framför mig...Hur gick de till ens?

Vad händer sen då? Jag springer upp i förvirring. Rycker i frysen och tar fram tunnbröd. Proppar i mig ost. Gör iordning 3 packor och trycker i mig dem. Efter jag ätit upp dem inser jag att jag skulle laga middag och inte äta smörgås. Jaja.. Ingen middag idag då!

Har jag nämnt att jag är rätt tankspridd?

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0