WHAT TO SAY?

Hej hej hallo bloggen! Har varit kass på det här med att uppdatera har jag märkt. Har inte så mycket att berätta om den senaste tiden. Häromdagen lyckades jag tillbringa 4 timmar på nordfeldts och 2 timmar på kopparn i vänersborg med härliga vänner, igår trotsade jag och tove lipz och alla andra fester för godis och filmkväll tsm och idag har jag varit runt lite i göteborg med mamma, spanat in de nya köket i lägenheten och sådär.

Annars gör jag inte så mycket på dagarna, försöker göra så lite som möjligt nu precis innan skolan börjar. På torsdag flyttar jag typ tillbaka till Göteborg på heltid (ME LIKE) dock till och börja med hos syrran eftersom hantverkarna inte ens börjat i min lägenhet än......

Liseberg på torsdag. Timbuktu och Hoffmaestro på fredag. Chalmersfest på lördag. Så långt är livet planerat. Ev. Göteborg och brännbollshäng på tisdag! So long!


Det var väl alldeles för länge sen jag slängde in en sån här liten fräsching till "me-right-now" bild?!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0