FILM Å SÅNT

Jag trodde ju äna födelsedagen var så gott som färdigfirad igår när jag skrev inlägget, men icke! Vid 8 tiden åkte jag till Johan där det först blev skönsång av honom, sofia, pär och malin, sen blev det lite glögg, lite godis, lite film och ja lite allt möjligt helt enkelt!! Så vilket toppen avslut på min födelsedag, nu får jag vänta 1 år innan jag får den uppmärksamheten igen, damn it!
Idag har det varit föreläsning hela dagen, så klart! Idag var eftermiddagen kämpig! I tell ya! Nu ska jag fräscha upp mig lite här och sen ska vi dra ett gäng till andra lång och typ halvfira mig igen med en liten öl. Det blir nog precis exakt 1 öl för mig för imorgon skas det upp och tentapluggas med Camilla! Ha det!!
Det är väl ungefär så här man känner sig efter en dags föreläsningar!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0