MYSFRUKOST

Imorse fick jag gå upp med tupopen för att åka ut till studiegången på lite julfrukost. Det var ju mysigt så klart! Nu har jag laddat kylskåpet med lite käk och så. Tagit tag i städning och snart ska jag kila ner till vagnen för ska spela badminton med syrran en timma. Hon skulle tydligen spela med jobbet och behövde komma igång och varför inte hitta den bästa sparring-partnern?? Sen blir det hem igen och göra sig iordning för julfest! Jag har hört att den ska bli episk! Får sällskap inatt också, av Filippa alltså! Sen imorgon kommer familjen hit. Det blir det födelsedagsfirande (mig alltså). Så först tårta, sen jul på liseberg och sen turkiskt restaurang. Great!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0