FREEEEEDOM

Kan nu checka av gympapass på meritlistan. Passet gick som planerat, fick bra respons osv. Så nu kan de läggas på hyllan ett tag i alla fall. Efter dagens 5 * 20 min gympapass drog jag mig in mot kungsport satte mig gassigt på en bänk för att sedan möta upp Sofia för en lunch. Vi hittade något himla nice ställe vid Vasa Viktoria.

Ska snart baxa in mot stan igen för att möta upp min MI-grupp och ha möte igen. Min förändring, hur har det gått med den egentligen? Ja inte så bra. Återstår att se om de motiverande samtalet kan peppa upp mig till å lyckas nu då! ;)



Åhhh så fin den blå himlen är, eller vad säger ni ;)? Och nej, jag har inte storlek E-kuba på brösten och är inte heller gravid. Smickrande vinkel jag TRÖCK av!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0