AHH, OUI OUI...

Dåligt med uppdatering igår ser jag. Drog till gymmet med klassen vid 1 å körde "the big three" - Marklyft, Bänkpress och Benböj. Sen även lite rodd, hantlar, skivstång å lite sånt där. Vi har det så himla jobbigt i skolan alltså! Sen var de hem å vända typ. Åkte ut till Karro vid Östra å käkade tacos å hjälpte henne med diverse tekniska problem. TV, iPoden, Mobil å ja de mesta! ;)

Idag vaknade jag upp glad över att jag inte hade någon träningsvärk. Schyy fick jag. Framåt eftermiddags föreläsningen kom det krypandes så smått. Så hej ont i pectoralis (bröstmusklerna), hamstrings (baksidan lår) å längdrygg.

När jag kom innanför dörra här hemma fick jag en skön överraskning också. Visar de snart!


KOMMENTARER:
Postat av: Karro

Alla är faktiskt inte sådär tekniska, fast hade du lyckats med den där randen på bilden med så hade jag ju fått skämmas ;)

2011-01-13 @ 21:42:19

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0