VI HAR DE TUFFT

Idag var det tillbaka i gympasalen. På förmiddagen var vi på fysiken å hade genomgång/genomkörning av "konditionsdelen". Sen drog vi upp till skolan å var beredda på att göra att maximalt kondititonstest å cykeln men det är tydligen imorgon. Så idag skull vi egentligen gjort ett Coopers test men eftersom det är is på löparbanan så gjorde vi lite annat. Som att t.ex. göra en del övningar (situps, tåhävningar, armhävningar, hoppa) och sedan mäta pulsen å blodtrycket. De var min dag de.
Imorgon är det som sagt dags för "maxtestet" och mer gruppträning. Sen ska jag väl packa min väska å dra till Vänersborg. Varför? Vet jag egentligen inte. =) Då blir det bowling med gamla tjejgänget från klassen å sådär. Om jag lyckas hålla mig vaken tills dess..

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0