SEMESTER

Det är rätt dålig uppdatering här på bloggen och det kommer nog fortsätta så rätt mycket i sommar, tyvärr! Jag har semester nu i en vecka i alla fall! Hade tänkt maxa den på något sätt!! Igår åkte jag till Göteborg för att följa med Sofia ut på kvällen. Det skulles ju självklart till queer och vem drar man inte dit med om inte Robin och co? Kvällen såg ut ungefär som den brukar göra. Beebar och sen Park Lane. Förutom att jag å Sofia körde lite soft egen förfest hemma hos henne först.

De roliga var sen på natten när vi kom hem. Pär är ju inneboende hos Sofia och Malin nu. Jag skulle sova där eftersom jag för tillfället inte har någon lägenhet i gbg. Sedan skulle även Pär polers David och Joel sova där. Så det var full lägenhet ungefär och alla hade olika planer så det var smyga runt till max i olika omgångar. Jag och Sofia kommer hem sent på natten när alla sover, och fick smyga. Malin skulle upp tidigt å jobba så hon fick smyga och sen skulle även Pär och dem upp hyffsat tidigt för att dra å spela på ett bröllop, så de fick diskret lyfta ut trummor å hela köret genom att smyga... ;) Så ingen har väl umgåtts speciellt mycket. Får dra dit mer i veckan å ha mer kvalitetstid med gänget!

Min kamera är inlämnad på lagning nu så fortfarande inga bilder. :( Men en iPhone bild från Robin!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0