SUMMERDAYS PASSING BY...

God kväll! Jag är hemma ikväll igen... Jag försöker ta det lite lugnt nu till helgen. Har nämligen haft ont i halsen och dylikt i typ 2½ vecka nu och varför jag inte blivit frisk är för jag inte hunnit kan man säga! Jag ska bli frisk till helgen hade jag tänkt för då är det fest igen. De ska bli en repris från 2 år sedan med fest i dalaborgsparken! Vi är några tjejer som har bestämt att köra drinkkväll på förfesten. Sen lär de bli en del "drinkar" inne på festen eftersom de ingår 5 stycken i inträdet... Hmp...

Jag har FF nu i två dagar. Woooooow! Päronen är i sthlm. Inte för att jag märker av de så mycket förutom att jag måste laga min egna mat igen. Det var de!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0