BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN

Ni kanske undrar vart jag har tagit vägen, eller inte? Jo klart, annars skulle ni väl inte läsa min blogg! ;) Jag har i alla fall haft fullt upp nu i några dagar. Igår var jag först på stan hela dagen å shoppade med mor för att sedan åka hem till min lägenhet och städa (eller mamma städade medans jag var på seminarium i skolan och sen på Petter och September på liseberg). Idag kom pappi och vi flyttade ur helt enkelt, lägenhetsägarna kom och vi "avslutade" affären.

SÅ nu sitter jag hemma i Vänersborg igen. Tillbaka på ruta 1 liksom. Kommer befinna mig här i någon vecka eller så tills syrran flyttar ur sin lägenhet. Gör iofs inte jättemycket eftersom jag ändå kommer tillbringa ungefär 80% av min lediga tid med plugg... tenta 10 juni! (undantag på lördag då det blir Corona fest)!!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0