DENNA SHOPPING

Åkte in till stan en stund för att typ bara andras lite frisk luft och möta upp Jojjis och Mikael. De hade mött upp johannas mamma och syrra så det skulle dra å käka. Jag gick på hård dieten. Gurka och tomatsallad! De inne på resturangen trodde nog jag var dum i huvudet och frågade "är det allt du ska ha?". De kunde ju inte veta att jag precis hade tryckt i mig tjockpannkaka till frukost liksom... Men de tyckte nog synd om mig och gav mig två vitlöksbröd också, INTE okej inför ikväll!

Jo till saken. Självklart kunde jag inte låta bli shopping sen heller. Köpte ett mintgrönt linne på bikbok som jag redan har ett vitt och sen var det något realinne på monki för 40spänn som slank ner också... :) Nu ska jag göra mig iordning för kvällen!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0