HAHAHAHAHAHAHAAAAAA

Ungefär så har det låtit nu i 45 minuter. Kom precis hem efter att ha varit på skratterapi. Herre gud vilken upplevelse. Vad ska man säga? Jag fick mitt "förlösandeskratt" efter ca 1 minut in i kursen... Fast jag skrattade mest åt hon som höll i det hela för hennes skratt för dödsskönt. Men efter skrattattacken var liksom skrattet typ slut. I alla fall var det en skoluppgift, så vem klagar? Så man kan säga att jag varit i skolan från 9 till 7 idag. Suck... nu är jag helt slut. Har slängt i mig lite käk och ska vidare till Robin å snacka Parisplaner. Weii!


Ja ungefär så här kan ni tänka er att jag såg ut. Bra eller dåligt? I dont know... För övrigt känns det ju inte så bra att vi har haft föreläsning om Stress idag och jag kommer hem med andan i halsen och slänger i mig mat för att sedan springa vidare igen...

Dagens citat: "Man ska aldrig springa efter en spårvagn eller kvinna, de kommer alltid en ny" . Skönt citat inne på pressbyrån.


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0