HITTE PÅ DAG

Puh. Nu har jag diskat i en halvtimma. Ones again, note to myself: DISKA DINA GREJJER DIREKT SÅ SLIPPER DU ETT DISKBERG! - Ja den här gången var de nog fasen värre än någonsin. ALLT var smutsigt, vilket aldig hänt innan.

Kom i alla fall hem för en halvtimma sen. Har varit sysselsatt sen 8 imorse. Skola 8-12, sedan satt jag ambitiöst kvar i skolan till kvart över 4. Läste lite "levande människa", tog fram artiklar, sökte efter skratterapi osv... Sen drog Jag, Camilla å Karro å firade fettisdagen med en fika å SEMLA såklart. Sen drog vi på Bio. Vi kollade på Gullivers resor, i 3D. Vilket var lite overkill för den filmen, men rolig var filmen i alla fall.



Såklart skulle ett klassiskt kort tas på brillorna. Vilken tur att min mobilkamera är så himla bra. Jag menar, man får verkligen fram det roliga i bilden. Hm..


Och ja, har man världens smalaste fejs så ser det förjävla fult ut! :D


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0