MINA LOOK-A-LIKE

Det har hänt igen. Jag har hört de igen. Att jag är lik en seriefigur. Yes. Tidigare har jag hört att jag är lik Doris i Hitta Nemo och igår fick jag även höra av Evelina att jag är lik fågeln i Kalle ankas jul. Ska jag ta det som en komplimang? Klart. Because she löööves me! ;)

Vem är jag mest lik nu egentligen?



Jag kan iofs se en viss likhet mellan dessa två seriefigurer. Haha, kanske alla seriefigrurer är lika varandra föresten! Här kommer original-josse också. För er som blir förvirrade vem jag är av alla bilder.



 


KOMMENTARER:
Postat av: tobias sikström

Jo tyvärr.. men jag flyttade ifrån GBG ganska precis, haha..

2011-03-11 @ 18:01:08
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom
Postat av: Evelina

Klart du ska ta det som en komplimang snyggo! finns inget negativ med dig baaaaaaaby!!!!!!

2011-03-15 @ 20:12:45

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0