JAHA, DÅ VAR DE TYP HELG DÅ!

Förmiddagsföreläsning idag. Vi överlevde, isch... Sen blev det hem till Rebecca för att göra de där neuropsykologifrågorna. Det var inte det lättaste och de blev en hel del gissningar, men 3 timmar senare och 1 kg godis tyngre blev vi klara och jag, Rebecca och Dajana pallrade oss till gymmet å körde gääärnet.

Nu sitter jag här i min soffa och tänkte kolla ett avsnitt gossip girl, men mitt internet vill mig inte väl. Har i alla fall "ledigt" resten av veckan. Torsdagens föreläsnings ställdes in, positivt/negativt är frågan? Sen på fredag är det bara ett litet seminarium som gäller och sen är det VERONICA MAGGIO på Lisebeeeerg på kvällen med resten av Göteborgs befolkning! YEEIII! :)

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0