SÅ KAN DET SLUTA

Spontant blev det ju igår så det står härliga till. Efter den grymma hiphop-musikalen drog vi vidare till Linnéterassen och drack lite granna, lite senare åkte Dajanas syrra hem och då åkte jag å Dajana och drack lite till på vasastan vid 2 tiden åkte vi in mot stan och Dajana tog bussen, men inte jag. Jag drog vidare till Robins jobb väntade en halvtimma på att han skulle sluta och sen drog vi till Park Lane på queernight och körde gärnet kan man säga. Resten är historia...(historian finns på facebook)


Såhär kan ju en kväll sluta också. :P

Nu har jag sovit en stund till här hemma och håller på å käkar för det är bara att ladda om för ikväll blir det utgång igen. Denna gång med Tove, Sofia, Robin och kanske Johanna. Så snart dusch och sen är jag redo igen! ;)


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0