WHAT A BEAUTIFUL DAY

Okej. Kanske inte så underbar att de är bra väder i och med att det både har snöat och haglat idag men jag blev godkänd på den praktiska tentan vi hade idag så det känns gött. Känns även gött att jag inte pluggade så mycket till den eftersom den var faktiskt ganska så lätt.

Har precis varit iväg och gymmat med Dajana å hennes syrra Nina så nu kan jag med gött samvete möta upp Robin i stan och kila in på Bee och dricka ett "mitt i veckan glas vin". Vi båda är ju så gott som lediga hela veckan nu. Med undantag att jag har redovning på torsdag. So long fuckers!


Jo jag ska ju försöka motbevisa för folket på Bee att jag inte är lesbisk som de har fått för sig. Egentligen skulle jag ju ha klännig på mig men det får bli ett rosa linne och en blkommig tröja i alla fall. Och nej jag har inte läppstift på mig och jag har inte eller förstorat läpparna, jag har bara sån fruktansvärd nare på läpparna.


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0