UPPGRADERA, NEJ UPPDATERA

Tja tjaaa bloggen!! Hur mår ni? Jag mår great! Hur gött är det inte med praktik då? Börja 8, sluta kring 3-halv 4 , komma hem och bara dega och inte göra någonting. Igår var ju första dagen, då fick jag mest se hur allting fungerade och träffat någon enstaka patient och sådär, mest information liksom. Idag var det väl lite samma sak, har fått pyssla lite med en uppgift vi har och sen har jag faktiska träffat första patienten som jag fick ta initiativet till kan man säga med lite undersökning och sådär. En start i alla fall! man är ju inget proffs inom branschen än direkt ;) Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske bara blir hemma och softar. Imorn åker jag med morsan och farsan till Göteborg för brorsan fyller år så han ska väl förhoppningsvis bjuda på något göttit!! Tjaråååå

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0