KÄNNER SIG INTE BARA SCHLETEN

längre... Nu ser man förjävla shcleten ut också. Vet inte vad det har varit den här veckan alltså. Inte många rätt i huvudet! Går och lägger mig och när klockan ringer så känns det som man sovit 5 minuter. Går upp i sängen, käkar lite frukost, sätter upp en toffs, orkar knappt sminka sig och drar sedan till skolan 8 till 4. Kommer hem avlider lite. Försöker komma iväg och träna och sen går jag och lägger mig. Så ser livet ut just nu.

Imorgon är jag "ledig". Tentaplugg! Har tenta på måndag. Ja ni läste rätt! Så det blir mest plugg i helgen skulle jag tippa. Ska väl försöka hitta på något på kvällarna i alla fall! Idag har vi räknat biomekanik i 4 timmar så de börjar sätta sig nu å så...

Nu ska jag käka något. Sen är det bodycombat som gäller!


Allt annat än sliten!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0