KRYCKOR FÖR EN DAG

Asså folk skulle bara veta hur go dag vi har haft i skolan idag. Vid 8tiden imorse skulle vi vara på mölndals sjukhus. Där vi först typ halva förmiddagen har hoppat runt på kryckor, både på plan mark och i trappor, testat ortoser, gått omkring med en rullator osv. Hur gött är inte de då? Sen har vi även träffat 5 olika patienter med olika skador och se hur det är med rehabiliteringen och sådär.

Nu ska jag snart iväg på dödspasset bodyattack. Är väl egentligen sådääär peppad så får väl se. Antagligen kommer tävlingsmänniskan fram när jag väl står där på passet så svetten lär väl rinna rätt gött idag igen kan jag tänka mig! Nu måste jag springa till bussen. Köss!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0