SHAME ON ME

Har inte bloggat på 3 dagar, vilken dålig bloggare jag är då! Men jag skyller på att jag inte haft tid. I fredags hade jag Filippa, Maria, Karro, Malin och Johanna här på förfest. Planen var sen att vi skulle möta upp några andra men det blev inte riktigt så. Efter enormt mycket fail på sticky mötte vi upp Robin och co.

På lördagen blev det softa dag med Johanna. Vad gjorde vi egentligen? Vi käkade lite mat, åt lite godis, fixade så vi kopplade i datorn till tvn och kollade sen på Due Date, så sjukt rolig film. I klass med baksmällan!!

I igår, söndags, kom mamma hit. Vi gick på stan en stund och sådär. Jag shoppade lite olika. Ett par sjukt snygga skor men kommer nog vänta med att visa dem lite.. Ni får suga på den lite!!

Idag har jag varit i skolan hela dagen och vi fick sluta skolan innan det blev mörkt! Awesome! Nu ska jag snart kila till vagnen och gå på spinning-intervall.



Brudarna och jag i fredags då!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0