NU ÄR DET KLIPPT

Sådär. Nu har jag varit iväg på stan och fått mina ärenden gjorda. Så vuxet, så vuxet. Håret är klippt, jag bestämde mig tillslut att slå till på ett par Hunterstövlar. Har ju velat ha ett par gröna men då måste jag beställa på nätet så nu blev det svarta istället (eftersom jag vill ha barnstorlek ska tilläggas). Sen köpte jag en kjol på H&M som jag funderat på att köpa ett tag. Mycket impulser och lite fattigare! Men jag har ju faktiskt jobbat i sommar så pengar finns det!


Levererar lite fjårtis med brist på annat!


KOMMENTARER:
Postat av: sara

svar: men ösregn är så mysigt tycker jag. om man är inomhus vill säga. ;)

2011-09-13 @ 16:15:23
URL: http://smuls.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0