LILL-LÖRDAG

Hej bloggen ! Idag är det onsdag vilket betyder att halva veckan har gått. Idag på praktiken var jag inte ensam om att vara sjukt trött i alla fall. Så idag blev de ingen aktivitet efter utan direkt hem och ta en tupplur på en timma eller så.


Igår var det ju fettisdagen. Årets bästa dag? Var och käkade hemmagjorda semlor hos folket studiegången. Gott var det alltså! Det var väl de jag hade att dela med mig utav.

Till helgen verkar de bli rätt lugnt igen eftersom alla verkar upptagna som vanligt... Jag har varit sugen på utgång men verkar få stryka de i helgen också. Inte alls bitter! ;) får väl bara hoppas de dyker upp att någon kan ! Annars blir det skriva CV och söka alla sommarjobb jag kan! Kuuuul! :)


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0