2012

Ska jag börja med att säga god fortsättning? Ne jag hoppar nog de! :) Är tillbaka i Göteborg och i föreläsningssalen nu. Inte precis just nu kanske, men ni hajjar! Nyårsfirandet blev ett himla bra galej alltså. Det styrdes upp sjukt god mat i form av tapas, alla gjorde varsin rätt liksom. Sen blev det dricka, lekar, bubbel, dans och hångel. Ja sånt som hör till nyår. Dagen efter blev det bakishäng med pizza och film med hela gänget, sååklart! Har inte en enda jäkla bild från festen dock. Det var Pär som stod för fotograferandet. Ja alla som var på festen missade inte detta i alla fall. Haha! Nu börjar livet igen. Jag måste ta mig till affären för att kunna äta någon frukost och mat. Gaah! Orka liksom DAAH! Ha det fint!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0