JAHAPP

Tänkte återkomma med bloggandet när jag har något vettigt att dela med mig utav. Annars är senaste nytt att jag började träna förra veckan och har såklart fått ont i halsen den här veckan så jag inte kan fortsätta.

Har glömt berätta om helgen men gjorde väl egentligen inte så mycket vettigt alls. Hamnade sjukt spontant själv på en fest i lördags i närheten av mina gamla kvarter på Hisingen med folk jag egentligen inte kände. Men trevligt vart de ändå alltså! Sen lyckades jag nog ta mig igenom säkert minst 4 filmer också, sjukt effektiv!

Den här veckan är sista medicinska ämnen tentan och sen dröjer de bra länge tills nästa tenta dyker upp överhuvudtaget! Så i eftermiddag och imorn är det tentadvala fo sho'


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0