SOVA DAGTID

Att sova mitt på dagen är inte så jäkla smart men idag var jag tvuuungen. Slutade 12 idag eftersom det tydligen är 13dagsafton. Direkt när jag kom hem tröck jag i mig mat och sen la jag mig i sängen för att kolla några avsnitt SATC, livsfarligt. Efter 1 avsnitt deckade jag rätt hårt och vaknade upp ungefär 2 timmar senare av ett sms. Nu har jag försökt vakna med en duscha här.
Ikväll verkar det som det blir någon slags "chokladkväll" för att säga adjö till Balivännerna. Rätt spontant planerat tror jag, för fick reda på det för ca en halvtimma sen. Så vet inte så mycket mer än så. Ska träffa Jojjis för en catch-up också, men vi ses nog snart skulle jag tro. Och ni bryr er förstår jag? :)
Nu tillbaka till stylingen!!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0