knät ur led

Jao idag spelade man en KM match då, efter 1 game så skulle man glida på gruset och plopp så åker knäskålen ur led.. rooligt fick panik först, men rättadfe ut ben och som tur var hoppade skålen tillbaka igen. Kan gå på de så det är inte skadat tror jag. Men det blir väl ingen tennis på ett tag nu antar jag :/ det är väl de som är mest surt, själva olyckan gjorde inte så ont det var mest chocken s efteråt blev jag helt vit i fejset och illamående och så men.. det ska väl hända en gång i livet också. jag som ALDRIG skadar mig!!!  arghhh...


KOMMENTARER:
Postat av: tres

nee fyfään stackare! får väl hålla med om att du inte är så klantig (aldrig skadar dig) men de där var klantigt.. får hoppas du står dig till lucia iaf;)

2008-09-01 @ 13:33:51
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, precis. Det ska inte se fake ut! Men alla som har sett mitt hår har sagt att det ser naturligt ut, eftersom jag gjorde slingor först och sen blonderade hela håret.. Då blev ju slingorna ännu ljusare! :)

2008-09-01 @ 18:43:51
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0