Laughing Out Loud

Såg detta och började skratta när jag gjorde de, för det stämmer ju så jäkla bra :D Fast mest älskar man ju att kyssas!


Hur porrig är du?

J.
kan inte bli bättre inom sex
O. gillar hårda tag
S. tycker om porrfilmer !!
E.en kåtbock
F.ständigt kåt
I.söt
N.sex är mitt liv
E.en kåtbock

a). älskar sex
b). gillar kondom
c). gillar att suga
d) sexfixerad
e) en kåtbock
f) ständigt kåt
g). upphetsad
h). älskar att leka med lolipopen
i) älskar hårda sex lekar
j). kan inte bli bättre inom sex
k) ofta öm
l) söt
m) neutral
n) sex är mitt liv
o) gillar hårda tag
p) sex är min vardag
q) tråkig
r) rolig
s) tycker om porrfilmer !!
t) älskar att älska
u) elak
v) dum
w) älskar killar med stil
x) älskar att kyssas
y) är toppen på att kyssas
z) älskar att leka med tungan
å) hejare på allt
ä) fränast
ö) ömhet


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0