home (sweet) home

Då har man inatt anlänt ifrån den grekiska ön Kefalonia. Det har varit riktigt stek bra och mysigt med hela familjen. Någon drink sådär på kvällarna, kort spel med både glada och sura miner så dåliga förlorare som vi är allihop + lite solsting typ. Fast 2 veckor är precis lagom, man hinner tyå tröttna på att ligga i en solstol hela dagarna fast vi hyrde ju bil 5 dagar som tur var så vi var och kollade oss runt lite på den lilla ön. Helt klart en resa att lägga på minnet, även fast hela familjen fick panik när det var mulet EN dag :D


Helt okej väder ?



Jag och Brorsan in tha water



Familjen - pappa



Inte missa strandtennis


KOMMENTARER:
Postat av: tres

hahaxD jag ÄLSKAR din dricka-vatten-super-het-bild xD

En dag bara:O.. ähe-ähe! blev de inte sådär jobbigt tillslut?

2008-07-30 @ 23:56:42
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Gud va härligt ni verkar ha haft d!

2008-07-31 @ 16:15:29
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nej, jag har inte sett Mamma Mia. Nästan alla jag känner har ju varit och sett den, både som musikal och bio, så jag ligger lite efter där.. Men någon gång blir det säkert av! :)



Idag har jag jobbat, varit med Johan, spelat spel, varit ute och gått och ätit ute med mamma, syrrorna och mormor och morfar. :) Nu ska jag blogga och ta det lugnt resten av kvällen! HA en bra kväll!

2008-07-31 @ 20:08:33
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0