matteplugg

Idag ska det pluggas matte till 100 alltså. Har börjat lite smått ute i solen, sen blev det väldans kallt och solen gick i moln så då gick jag in. Hamnade framför det underbara one tree hill och fastnade lite för länge där kanske.. fasen. Men nu har jag inga mer avsnitt så vettefasen vad jag ska ta mig till. Får vänta till de kommer ikapp på tv.n hur lång tid de nu inte tar. Som sagt matte också idag, imorgon och på onsdag för att sedan vara redo inför provet på TORSDAAAG! :S Ska fråga pappa sen när han kommer hem, sen har vi ju matte i skolan imorgon å så..

Snart träning så då hinner man ju inte plugga de och en fys. SEN efter de så får det bli å fråga pappsen. Hoppas han inte är i sthlm idag bara.. Nu måste jag laga mat. hooojjj

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0